El silenci de l'aigua
- Obtén l'enllaç
- X
- Correu electrònic
- Altres aplicacions
Labels:
Flors i Plantes
Aqui comparteixo el que em fa sentir viu: instants atrapats amb la càmera, relats que em neixen quan no sé com dir les coses, llibres que m’han fet pensar i músiques que m’han fet companyia. Ho faig en català i castellà, com qui respira entre dues llengües . No vull separar el que sento en compartiments. Tot el que m’emociona té cabuda aquí: imatge, paraula, so, silenci. Qui vulgui mirar, llegir o escoltar, que ho faci. Si t’hi reconeixes, queda’t. Compartir-ho em fa sentir menys sol.
Comentaris
Buena semana Jordi. Gracias
Un abrazo.
El agua vital para la vida.
Que tengas un precioso inicio de semana
Besitos y te dejo todo mi cariño amigo
Una imagen que sorprende por su natural sencillez.
Has fotografíado una planta en crecimiento, ahí están los nuevos brotes que ya despuntan. Y sin embargo hay un rasgo en la imagen, que me consta consciente por tu parte, que es esa hoja "rota".
Podías haberla hecho "perfecta", pero has preferido hacela natural. En toda su realidad.
También el título que le has puesto denota mucho.
¡EL SILENCIO DEL AGUA!
Abrazos.
LINDA foto e post! abraços, chica
Aferradetes, Jordi.
Un abrazo.
Magnífica foto.
Una abraçada Jordi
me encanta!
Un abrazo
Abrazo Jordi
Petonets!
Però el títol és perfecte.
M'ha encantat!
Que tinguis una bona setmana plena de salut i inspiració.
Un petó
:)
Saludos.
Preciosa, la foto, Jordi!
Una abraçada.
que sostenint la gota,
escriu la vida
Te dejo un saludo con el gusto de siempre.